Om os

Om NORDIC PLANNERS


 

Vi lærte hinanden at kende, da vi studerede, hvor vi fik et helt specielt venskab og drømmen om at blive eventplanlægger sammen.

Tilsammen har vi mere end 24 års erfaring i servicebranchen, hvor vi begge har arbejdet blandt andet som bryllupsarrangører og eventplanlægger - den ene nationalt og den anden internationalt. Dette har gjort, at vi har en dyb forståelse for hvert enkelt trin af planlægningen, koordineringen og afviklingen fra små til store arrangementer, hvilket har givet os evnen til, at opretholde et skarpt overblik. 

 

Vores fælles erfaring, know-how og kæmpe drive gør os unikke og derfor vil I få to dedikerede og professionelle eventplanlæggere, hvor vi sammen vil yde vores bedste for, at planlægge og koordinere i Jeres ånd. Nøgleord såsom ærlighed, åbenhed og struktur er nogle vi værdsætter utrolig højt i vores arbejde, og derfor vil I være i trygge hænder hos NORDIC PLANNERS. 

Maria Dam 

Stifter og ejer


Udadvent, kreativ og koordineringsnørd er nogle af de ord som beskriver mig bedst. 

Jeg er født og opvokset på Als, hvor kreative sider og store drømme var mere end velkomne, som jeg glædeligt har taget med videre i mit voksne liv. 

 

Jeg er uddannet med en bachelor i International Hospitality Management med speciale i events, og en kandidat i kultur, management og oplevelsesdesign.

 

Derudover har jeg mere end 10 års erfaring i servicebranchen og mere end  6 år i oplevelsesindustrien, hvor jeg har arbejdet med digital marketing, visuel udvikling, planlægning og afvikling af events - lige fra kultur festivaler, business events til bryllupper både i ind - og udland. Alle disse erfaringer har medvirket til en struktureret og kreativ tilgang til, at skabe mindeværdige og magiske begivenheder. 

 

Min passion for events og især bryllupper startede i en meget ung alder, da jeg ikke kan løbe fra titlen; håbløs romantiker, som senere udviklede sig til min faglighed, hvor jeg har planlagt og koordineret mere end 20 internationale bryllupper på Sardinien i Italien. Derudover har jeg planlagt et hav af events i andre funktioner. 

 

 

 

Louise Rasmussen

Stifter og ejer

Som person er jeg energisk, positiv og detaljeorienteret, hvilket sikrer at alt er som

det skal være, når jeg afvikler begivenheder. 

I Odense er jeg født og opvokset i en familie, der alle arbejder indenfor servicebranchen. Dette har gjort, at jeg har tilegnet mig et unikt indblik i servicefaget lige fra barns ben. 


Efter min uddannelse som serviceøkonom, læste jeg en bachelor i International Hospitality Management med speciale i events. Dette, sammen med mine 14 års erfaring i branchen gør, at jeg har et kvalificeret kendskab og netværk. 

 

Min personlighed samt min faglige - og teoretiske baggrund har gjort, at jeg som bryllupsarrangør kan sammenkoble mine kompetencer professionelt, som jeg har opnået ved at koordinere og afvikle mere end 14 bryllupper, samt en lang række events i hele landet. 


At være eventplanlægger har været en livslang drøm, da jeg kan anvende alle mine fagligheder, samt personlige interesser på samme tid, hvilket jeg mener giver den bedste service.